torsdag den 5. maj 2011

Ellas rokketand...

...røg ud i dag, og det var den første af slagsen for hendes vedkommende. Hun er mega stolt:o)

Det går rigtig godt med hendes opstart i mini-SFO indtil videre. Hun har allerede fået nogle nye veninder derhenne som hun siger. Det er jo bare skønt:o)

Planlægningen fortsætter omkring Kina. I går havde Morten pigerne til lægen til en undersøgelse så de kunne få udfyldt papirerne til skoleansøgninger. Også Lauras seneste elevplan som vi fik til skole/hjem samtalen i tirsdags er blevet oversat til engelsk og nu har jeg så sendt alle disse dokumenter til skolerne ISB og WAB. Det var de papirer som manglede for at få dem endeligt ansøgt. Så nu må vi se hvad der sker...

Jeg har også fået bestilt en tid til at blive vaccineret inden vores forbesøg i Kina. Det bliver først den 16/5 jeg skal vaccineres da vi jo er i London i næste uge. Det glæder jeg mig helt vildt til...rart ikke at skulle tænke alt for meget på planlægning i den uge:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar