onsdag den 18. maj 2011

Tju hej hvor det går...

Havde en dejlig tur til London i sidste uge og er nu hjemme igen og kører for fuld fart derudaf.
Startede mandag morgen med første omgang af Mortens og min kinesisk undervisning. Hold da op det bliver svært at lære, selvom vores søde lærer Wei siger vi er gode til at udtale lydene...helt sikkert:o)
Pigerne startede så i går eftermiddags med deres engelskundervisning herhjemme hvor en ældre engelsk herre ved navn Steve de næste mange uger vil komme hver tirsdag eftermiddag. Morten henter dem så tidligt og sidder og arbejder herhjemme mens de får undervisning. Det skal nok blive sjovt for dem, de var ihvertfald meget begejstrede efter den første gang.
I mandags var jeg også ude for at blive vaccineret til den første tur til Kina i næste uge. 3 sprøjter fik jeg for hhv. stivkrampe, difteritis og Hepatitis A + B. Jeg mangler så bare tyfusvaccinen som jeg skal have om en måneds tid.
Heldigvis har vi lang weekend fra i morgen af pga. St. Bededag så vi lige kan slappe lidt af og få ordnet lidt af alt det herhjemme som halter, inden vi mandag drager til Beijing på vores planlagte forbesøg.
Så vi keder os ihvertfald ikke i øjeblikket...

1 kommentar:

  1. Kære Christina
    Tillykke med din fine blog, den vil jeg bestemt følge med i. Det lyder til at I har temmelig travlt. Jeg glæder mig til at høre "tøserne" tale engelsk. Måske kan jeg øve mig lidt sammen med dem. Hils the family:O) Knus Emmy

    SvarSlet